Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50 ευρώ
  • info@electroexpert.gr
Electroexpert
electroexpert
Skip to content
  • ΟΡΟΦΗΣ
  • ΤΟΙΧΟΥ
  • ΔΑΠΕΔΟΥ
  • ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ
  • ΠΑΙΔΙΚΑ
    • ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΑ
    • ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΚΑ
  • ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
  • ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ
    • LASER
    • ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΑ ΔΕΝΤΡΑ – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ

Menu

  • ΟΡΟΦΗΣ
  • ΤΟΙΧΟΥ
  • ΔΑΠΕΔΟΥ
  • ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ
  • ΠΑΙΔΙΚΑ
    • ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΑ
    • ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΚΑ
  • ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
  • ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ
    • LASER
    • ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΑ ΔΕΝΤΡΑ – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ
  • Wishlist
Είσοδος Χρήστη
0
0

Cart

2510 517450

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Βρείτε παρακάτω απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις

Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Μπορεί να γίνει καλύτερη τιμή στα μεταφορικά έξοδα;
Προσπαθούμε πάντοτε να σας προσφέρουμε τα προϊόντα μας στις καλύτερες τιμές της αγοράς, όποτε είναι δύσκολο να γίνουν ακόμα καλύτερες οι τιμές μας! Εάν, ωστόσο, επιθυμείτε να αγοράσετε μεγάλες ποσότητες, τότε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο: 2510.517.450 μέσω e-mail στο info@electroexpert.gr για να δούμε εάν μπορούμε να διαπραγματευτούμε τα μεταφορικά έξοδα με τη συνεργαζόμενη εταιρία μεταφοράς.
Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας μου με την courier που εγώ επιθυμώ;
Η εταιρεία μας συνεργάζεται με τη ΕΛΤΑ courier, είναι όμως εφικτό, εφόσον το επιθυμείτε, να σας αποσταλεί η παραγγελία με κάποια courier της επιλογής σας. Επιλέγοντας εσείς την courier, αυτόματα σημαίνει ότι η παραγγελία σας θα παραδοθεί με χρέωση στον πελάτη.
Μπορώ να δώσω προκαταβολή για να μου αποσταλεί η παραγγελία και να πληρώσω το υπόλοιπο ποσό κατά την παραλαβή;
Μπορείτε να δώσετε προκαταβολή και να πληρώσετε το υπόλοιπο πόσο κατά την παραλαβή. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα που αποστέλλονται με courier. Τα ογκώδη προϊόντα, που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία, δεν μπορούν να πληρωθούν κατά την παραλαβή (δηλαδή με αντικαταβολή) αλλά απαιτείται προπληρωμή ολόκληρου του ποσού κατά την αγορά.
Τα χρώματα του προϊόντος που θέλω να αγοράσω είναι πράγματι όπως φαίνονται στις φωτογραφίες;
Προσπαθούμε να αποτυπώσουμε τα χρώματα των προϊόντων μας με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο, ωστόσο μπορεί να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις, οι οποίες μπορεί να οφείλονται στον φωτισμό που χρησιμοποιήθηκε κατά τη φωτογράφηση ή στις ρυθμίσεις των χρωμάτων της οθόνης σας.
Έχετε εκθεσιακό χώρο για να έρθω να δω τα προϊόντα σας από κοντά;
Στο e-shop μας θα ανακαλύψετε μία τεράστια συλλογή φωτιστικών, . Τα χιλιάδες προϊόντα που σας προσφέρουμε ηλεκτρονικά δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν και να εκτεθούν σε ένα χώρο. Τα προϊόντα μας βρίσκονται σε πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, σε διάφορα σημεία της Ελλάδας και δεν είναι διαθέσιμα προς δειγματισμό.
Γιατί δεν μπορεί να παραδώσει η μεταφορική στο χώρο μου και πρέπει να παραλάβω εγώ από το κατάστημα της μεταφορικής;
Οι μεταφορικές εταιρείες συνήθως δεν πραγματοποιούν παραδόσεις προϊόντων σε χωριά και απομακρυσμένες περιοχές. Οπότε, εάν μένετε σε τέτοια περιοχή, δυστυχώς θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα της μεταφορικής εταιρείας που βρίσκεται στην κοντινότερη πόλη ή να επικοινωνήσετε μαζί τους για να δείτε εάν μπορούν να σας παραδώσουν την παραγγελία στο χώρο σας.
Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου;
Όταν η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί, τότε συνήθως δεν έχετε πραγματοποιήσει σωστά τη διαδικασία της πληρωμής. Προσπαθήστε ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο: 2510.517.450 ή μέσω e-mail στο info@electroexpert.gr για να σας βοηθήσουμε!
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας για να μην επιβαρυνθώ τα μεταφορικά έξοδα;
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας και να μην επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά έξοδα. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τα βαριά και ογκώδη προϊόντα, π.χ. κλιματιστικά.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν τα καταφέρνω τόσο καλά με τις ηλεκτρονικές αγορές;
Μην ανησυχείτε καθόλου! Το προσωπικό του electroexpert είναι εδώ για να σας λύσει κάθε απορία γρήγορα και απλά! Καλέστε μας στο 2510.517.450 για οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίζετε, για να σας βοηθήσουμε να κάνετε την εγγραφή σας στο κατάστημά μας, για να μας υπαγορεύσετε την παραγγελία σας ή για οτιδήποτε άλλο επιθυμείτε. Πρωταρχικός μας στόχος είναι η ευχαρίστηση και η διευκόλυνση των πελατών μας! Οι ώρες που θα μας βρείτε είναι 08:00 – 20:00, Δευτέρα έως Παρασκευή και Σάββατο
08:00-14:00
Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο: 2510.517.450 ή μέσω mail στο. info@electroexpert.gr
Έχω πρόβλημα με τη μεταφορική εταιρεία ή την courier. Τι να κάνω;
Προσπαθούμε πάντοτε να συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους, δυστυχώς, όμως, μερικές φορές τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα! Όπως το προσωπικό μας και οι προμηθευτές μας επιλέγονται με προσοχή και ενδελέχεια, έτσι και οι εταιρείες μεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι σίγουρα οι καλύτερες στο χώρο. Δυστυχώς, όμως δεν είναι υπάλληλοί μας αλλά συνεργάτες μας, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να παρέμβουμε ανά πάσα στιγμή στη δουλειά τους.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τη μεταφορική εταιρεία ή την courier, τότε επικοινωνήστε μαζί μας για να έρθουμε σε επαφή μαζί τους και να προσπαθήσουμε να βρούμε λύση στο πρόβλημά σας. Η παρατήρησή σας θα συμβάλλει σημαντικά στη διαρκή προσπάθειά μας για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας!

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος αποστολής κάθε παραγγελίας ποικίλει και εξαρτάται από το είδος του προϊόντος. Κάθε κατηγορία προϊόντων έχει διαφορετικές ημέρες αποστολής και παράδοσης. Σε κάθε προϊόν αναγράφεται ο χρόνος αποστολής του στη σελίδα εμφάνισής του. Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό μήνυμα με τις πληροφορίες της αποστολής.
Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία, συνήθως χρειάζονται 3-5 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε και ανάλογα με τον προορισμό, όταν μεσολαβούν 2 ή περισσότερες μεταφορικές, χρειάζονται συνήθως 5-7 εργάσιμες μέρες.
Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφοράς(courier), συνήθως χρειάζονται από 1-6 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε, ανάλογα με τον προορισμό.
Αν για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τους νέους χρόνους παράδοσης.
Όταν υπάρχει συνδυασμός διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων σε μία παραγγελία, ο χρόνος παράδοσης δύναται να είναι μεγαλύτερος του κανονικού, λόγω της ανάγκης συγκέντρωσης και κατόπιν αποστολής ανομοιογενών προϊόντων.
Τι είναι η λίστα «Αγαπημένα»;
Σε αυτή τη λίστα μπορείτε να επιλέξετε και να αποθηκεύσετε προϊόντα που σας κεντρίζουν το ενδιαφέρον και θα θέλατε στο μέλλον να τα αγοράσετε.

• Σε κάθε προϊόν υπάρχει η ένδειξη «Προσθήκη στα Αγαπημένα». Αν θέλετε να προστεθεί στην λίστα «Αγαπημένα» κάνετε κλικ στο αντίστοιχο πεδίο και πλέον είναι εύκολο να το εντοπίσετε ξανά όποτε θέλετε.
• Αν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να αφαιρεθεί κάποιο προϊόν από την λίστα με τις επιλογές σας, απλά κάνετε κλικ στο πεδίο «Χ» .

Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Μπορείτε να κάνετε δικά σας, προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τους παρακάτω τρόπους:
• Πραγματοποιώντας παραγγελία μέσω του e-shop με προσθήκη στο καλάθι αγορών, των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν.
Δείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Επιλέξτε αυτό που σας ενδιαφέρει και προσθέστε το προϊόν στο καλάθι. Έπειτα μπορείτε να συνεχίσετε εύκολα είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
Πραγματοποιώντας τηλεφωνική παραγγελία στο 2510.517.450 Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 και Σάββατο 08:00-14:00
Τι είναι το «καλάθι αγορών»;
Είναι αντίστοιχα ότι ακριβώς και το καλάθι σε φυσική μορφή. Μπορείτε κάνοντας κλικ στο πεδίο «Προσθήκη στο καλάθι» να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το διαγράψετε. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε αγοράσει, είναι μόνο το πρώτο βήμα μιας μικρής και εύκολης διαδικασίας για να το αποκτήσετε. Επίσης, οποτεδήποτε θέλετε, μπορείτε να κάνετε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού για να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το κάθε προϊόν ξεχωριστά ή και όλα μαζί.
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
• Δωρεάν μεταφορικά ισχύουν για παραγγελίες, εντός Ελλάδας, οι οποίες περιέχουν ένα ή περισσότερα προϊόντα συνολικής αξίας άνω των 50€. Παραγγελίες κάτω των 50€, επιβαρύνονται με πρόσθετο κόστος.
• Παραγγελίες φωτιστικών κάτω των 50€ επιβαρύνονται με μεταφορικά έξοδα. Παραγγελίες φωτιστικών που υπερβαίνουν το κόστος των 50€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
• Τα προϊόντα που είναι βαριά ή/και ογκώδη, όπως τα κλιματιστικά παραδίδονται με μεταφορικές εταιρείες, που είναι εξειδικευμένες σε φορτώσεις βαρέων εμπορευμάτων. Τα μεταφορικά ποικίλλουν και δεν ισχύει η αντικαταβολή. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε ισόγειο χώρο στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, ή στη διεύθυνση της μεταφορικής εταιρείας.
Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;
Το πρόγραμμα της παράδοσης των προϊόντων ρυθμίζεται από το τμήμα διακίνησης της courier ή της μεταφορικής εταιρίας.
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Η ακύρωση της παραγγελίας σας είναι εφικτή, εφόσον ακόμα δεν έχει αποσταλεί από εμάς. Μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. Και στις δυο περιπτώσεις είναι απαραίτητο να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, τουλάχιστον το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.
• Ηλεκτρονικά: Με e-mail στο info@electroexpert.gr • Τηλεφωνικά: Στο 2510.517.450
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη ελαττωματικό, χωρίς δική σας επιβάρυνση. Είναι σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή του, τότε θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ή αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση, θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε πίστωση για την αγορά διαφορετικού προϊόντος άμεσα ή μελλοντικά.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να αποπληρώσετε την παραγγελία σας επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Α) Με αντικαταβολή.
Σας δίνουμε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή των προϊόντων, στον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφοράς .( Η εξόφληση με αντικαταβολή δεν είναι δυνατή για προϊόντα βαριά ογκώδη που μεταφέρονται με μεταφορική εταιρία ), καθώς και για προϊόντα που έχουν παραγγελθεί από προμηθευτές μας ειδικά για εσάς. Για τα παραπάνω προϊόντα, εξόφληση μπορεί να γίνει μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή με Paypal.

Σημείωση: Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει σε παραγγελίες που η παράδοσή τους πραγματοποιείται με εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier) και όχι με μεταφορική εταιρεία. Με courier παραδίδονται προϊόντα που έχουν μικρό όγκο και βάρος. Βαριά και ογκώδη προϊόντα όπως κλιματιστικά παραδίδονται μόνο με μεταφορική εταιρεία.

B) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Εφόσον επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση, προχωράτε σε κατάθεση της αξίας της παραγγελίας στον λογαριασμό του electroexpert κι έπειτα ξεκινάει η εκτέλεσή της.

Σημείωση: Για την αποφυγή καθυστερήσεων, είναι απαραίτητο το όνομα του καταθέτη κι ο αριθμός παραγγελίας, να αναγράφονται στο αποδεικτικό κατάθεσης ως αιτιολογία.
Τα στοιχεία των λογαριασμών βρίσκονται παρακάτω:

Δικαιούχος : ΜΠΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Πειραιώς : IBAN: GR42 0171 0590 0060 5914 1105 821

Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας κι επιλέξετε εξόφληση μέσω κατάθεσης, τα προϊόντα δεσμεύονται για εσάς μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν αποπληρωθεί η παραγγελία σας εντός 4 εργάσιμων ημερών, αυτόματα ακυρώνεται.

Σημείωση: Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί κατάθεση από λογαριασμό άλλης τράπεζας τα έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον καταθέτη.

To electroexpert δεν υποστηρίζει την πληρωμή μέσω αντικαταβολής για την κατηγορία των κλιματιστικών και των εξατομικευμένων προϊόντων.

Μπορεί να γίνει καλύτερη τιμή σε κάποιο από τα προϊόντα σας;
Βρισκόμαστε σε διαρκή προσπάθεια ώστε να σας προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες δυνατές τιμές της αγοράς και αυτό καθιστά πολύ δύσκολο να γίνουν ακόμα καλύτερες τιμές.

Άμεση Επικοινωνία

FACEBOOK
Βρείτε μας στο Facebook για μια πιο άμεση επικοινωνιά.
E - MAIL
Στείλτε μας ένα e-mail στο info@electroexpert.gr
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Μη διστάσετε να μιλήσετε μαζί μας στο 2510 – 517450
electroexperthouse-white-logo
Αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

ElectroExpert

  • 2510 517 450
  • info@electroexpert
  • Κρηνίδες Καβάλας,Χ Τρικούπη 2, 64003

Social Media

  • Facebook Instagram Youtube

Υποστήριξη

  • Τρόποι Αποστολής Τρόποι Πληρωμής Επιστροφές - Ακυρώσεις ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ Cookies

Χρήσιμα Links

  • Εμείς Blog Επικοινωνία Συχνές Ερωτήσεις

100% Ασφαλείς Συναλλαγές

 

Copyright © 2021 ElectroExpert . All rights Reserved

Created by Web-Mate